Aankomst Sumba - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu Aankomst Sumba - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu

Aankomst Sumba

Blijf op de hoogte en volg Ad

03 September 2014 | Nederland, Nederland

"Selamat pagi"
Zo zeker als dat ik mijn twee nieuwe krav maga shirts bij de eerstvolgende les in ontvang neem van Bart, is het feit dat melatomatine innemen in het vliegtuig werkt maar dat pillen toch niks voor mij zijn.
Na een lange slaperige vlucht en een lief afscheid van mijn schatje aangekomen op Bali. Mooi hotel genaamd Harris Tuban en het spreekwoord "stilte voor de storm" raasde door mijn hoofd. Ik wist dat de expeditie op Sumba zou kunnen bestaan uit poepen in een gat en stinkend aan het werk. Niets als dan wat ik op Bali ervoer. We maakte daar kennis met de vier indonesische expeditieleden genaamd Mimit, Shally, Sapto en Adra. De volgende ochtend met z'n achten naar het vliegveld Denpasar om naar Sumba te vliegen met een klein prop vliegtuigje waar we onze tassen door een late aankomst gewoon even zelf naar het vliegtuig brachten. Aangekomen op Sumba stond er een heus ontvangstcomite te wachten. RTL 4 maakt een docu over Biogas op Sumba en er stond gelijk een camera met verslaggever klaar om je bij te staan. We gooiden onze spullen in de klaarstaande trucks en na de lunch in Warungku gaan we naar een eerste avontuur in het authentieke dorpje Kendautana.
Groetjes uit Sumba...:)

  • 03 September 2014 - 22:11

    Rich:

    Goed bezig bro,. je hartje zit op de juiste plek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

"Vreemde wegen brachten me tot hier" ##blof.

Actief sinds 13 Sept. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 23930

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 09 September 2014

Uw bijdrage voor Sumba

22 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Van Jakarta naar Bali

05 November 2013 - 03 December 2013

Kleine Sunda eilanden

Landen bezocht: