De eerste keiharde euro's voor Sumba zijn binnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu De eerste keiharde euro's voor Sumba zijn binnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu

De eerste keiharde euro's voor Sumba zijn binnen!!

Blijf op de hoogte en volg Ad

29 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Wat een verrassing...toen ik terugkwam van een mooi Noorwegen zijn de eerste euro's al gestort.


Fantastisch!!

-Dank Sumba support team (aanmoedigingsdames schatgraafwedstrijd) voor het storten van jullie restant uit de concert at sea pot

-Dank familie Amy van Breugel voor het bijdragen voor Sumba

-Dank ook mevrouw Kok/Blom voor de bijdrage.

-Ikzelf heb...om de rekening te testen ook alvast een klein bedrag overgemaakt.

Vandaag reeds in de pot: €56,25 om bij te dragen aan het project Sumba...
Maar er is meer nodig...maak uw zeer gewaardeerde bijdrage over op mijn bankrekeningnummer. Voor meer informatie over project Sumba en Hivos verwijs ik jullie graag naar www.supportsumba.nl.

Ik zeg Doen!! :)

Mijn vertrek naar dit prachtige eiland is op 29 augustus en ik heb er zin in.

Groetjes Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

"Vreemde wegen brachten me tot hier" ##blof.

Actief sinds 13 Sept. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 23938

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 09 September 2014

Uw bijdrage voor Sumba

22 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Van Jakarta naar Bali

05 November 2013 - 03 December 2013

Kleine Sunda eilanden

Landen bezocht: