De voorbereidingen zijn weer begonnen..:) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn weer begonnen..:) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn weer begonnen..:)

Door: Breugeltje

Blijf op de hoogte en volg Ad

14 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Na mijn reis met Joke, Huubje, Gini, Heintje, Gerard en Carla in november bleven mijn hersens draaien om terug te gaan...de invloeden de mensen en de natuur boeide mij zo dat ik al weer snel droomde over een vervolg in de winter van 2014. Nou....deze datum heb ik iets vervroegd en ik vertrek dus op 22 februari wat eigenlijk ook geldt als de winter in 2014 :)
Gewoon omdat het kan....
Nou..het vervolg is er nu en redelijk snel na mijn prachtige reis door de Sunda eilanden ga ik nu via Jakarta en Bandung naar Bali...
Natuurlijk belast ik jullie weer met mijn saaie verhalen over wat ik daar beleef:) Als je wilt tenminste...

  • 14 Januari 2014 - 09:58

    Monique:

    Hey Ad,

    Indonesië is echt gaaf hé! Ik ben nog niet bij de Sunda Eilanden geweest. 2 jaar geleden zijn we ruim 3 weken naar Sumatra, Sulawesi en Bali geweest. Ook erg mooi.
    In 2006 was ik ook op Java, Bali en Lombok. Java is wel heel anders dan de andere eilanden. Ik vond met name Malang en de Bromo vulkaan erg gaaf. Reken er wel op dat het in februari iets minder mooi weer kan zijn. Iets meer regen.
    Fijne vakantie!
    Groetjes Monique

  • 14 Januari 2014 - 10:59

    Cees:

    leuk hoor ! Ik zat eerst nog te denken om mee te gaan ,maar ik heb even wat andere dingen aan mijn hoofd als je terug ben gaan we ons wel concentreren op een paar dagen Noorwegen want mij vriezer is bijna leeg.

  • 15 Januari 2014 - 18:45

    Marina:

    Ik wil ook!! :p als je nou eens in november zou gaan had ik mee willen gaan, eens rond banjeren met zon zee en mooie natuur en een camera :P

  • 29 Januari 2014 - 16:53

    Robert EGETER VAN KUYK:

    Ja, er is heel veel te zien in Indonesië. Mijn familie heeft er bijna 200 jaar gewoond en er zijn veel streken die niemand van ons bezocht heeft. Je moet ook eens kijken naar de mooie oude foto's op het Tropeninstituut, die soms goed vergeleken kunnen worden met jouw eigen mooie foto's. Goede reis, dus, over een paar weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

"Vreemde wegen brachten me tot hier" ##blof.

Actief sinds 13 Sept. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 23934

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 09 September 2014

Uw bijdrage voor Sumba

22 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Van Jakarta naar Bali

05 November 2013 - 03 December 2013

Kleine Sunda eilanden

Landen bezocht: