Dank, dank, dank:) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu Dank, dank, dank:) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ad Breugel - WaarBenJij.nu

Dank, dank, dank:)

Blijf op de hoogte en volg Ad

05 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Het komt al dichterbij...29 Augustus vlieg ik weer terug naar Indonesie.
Ik heb vorige week contact gehad met Hivos over de expeditie. Op mijn vraag of de vrijwilligers lijfelijk mogen meewerken aan de projecten werd er gelukkig en vol overtuiging ja gezegd. Er wordt daar dus gewerkt aan een biogasinstallatie...schone stroom dus...nou ja...het zal er wel stinken maar dat komt ergens anders door denk ik:)
Woensdag 20 Augustus ga ik naar Amsterdam om de andere leden te ontmoeten die net als ik zichzelf de gelukkige mogen noemen.
Bedankt overigens weer voor de gulle bijdragen om mijn rekening voor Sumba.
Mijn lieve oom en tante hebben het bedrag op mijn rekening verdubbeld!! Super dank!
Ook mijn lieve buurtjes Familie Wassink bedankt echt heel lief!

Zo heeft ook mijn vorige medereizigster Heintje de Wijn een bijdrage gestort. Ik zal aan je denken Heintje als ik in de buurt van Flores ben....misschien zie ik Anton nog:)
Ook bedankt Claudia B die geen Familie is van Lucia de B en anoniem wilde blijven ;) ...je hart zit op de goede plek...super!

Ook mijn schatje Dorien...lieverd bedankt en ik zal je straks gaan missen.

De hoogte van het inmiddels opgehaalde geld is nu al €252,50 prachtig bedrag wat zeker goed besteedt gaat worden.
Ik ben druk aan het werk om straks zo veel mogelijk afrondingsfacturen te kunnen schrijven zodat ook ik mijn bijdrage kan doen aan het project.

Wordt vervolgd mensen!!




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

"Vreemde wegen brachten me tot hier" ##blof.

Actief sinds 13 Sept. 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 23916

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 09 September 2014

Uw bijdrage voor Sumba

22 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Van Jakarta naar Bali

05 November 2013 - 03 December 2013

Kleine Sunda eilanden

Landen bezocht: