balibilliebongie - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Ad Breugel - WaarBenJij.nu balibilliebongie - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Ad Breugel - WaarBenJij.nu

balibilliebongie

Blijf op de hoogte en volg Ad

07 Maart 2014 | Indonesië, Kalibaru

We zijn er weer...het mooie Bali heeft de onderkant van mijn teva's weer aangeraakt met blaren als gevolg. Vanuit Kalibaru zijn we met de veerboot aangekomen om vervolgens via het noorden van Bali in vijf uur te rijden naar Ubud. Trots op de chauffeur die ons heelhuids in Ubud bracht. Even een potje gemaakt en ikzelf heb een heuse speech gegeven...ahum;) Onze Toni nam in Ubud afscheid om weer helemaal terug te rijden naan Yogyakarta. Fantastisch hotel zeg..."Nicks Place" lekker Chicken Curry gegeten in een redelijk chick hotel. Honger hadden we wel zeg... we zijn deze dag een mountainbike tocht wezen doen. De eerste kilometers gingen downhill...de groep splitste beneden op in echte "die hards". Ik ging gewoon mee uphill. Nou als ik zeg zwaar was dat nog zacht uitgedrukt. 30 graden uphill is heavy. Net toen ik mijn bezweette shirt in de denkbeeldige ring wilde gooien zag ik onze gids Iwan met een koelbox ijs en natte handdoeken staan. Hij was toen een soort god;) De volgende dag waren de spiertjes lekker los om te gaan Raften. Nooit gedaan dus ik dacht Jeah doen. Dat was eigenlijk het mooiste wat ik in Ubud heb gezien. 2,5 uur door wild water naar beneden. Zie je het voor je? Prachtig! Na het Raften weer snel naar het hotel...2,5 uur te laat om naar Sanur te gaan waar we nu zijn. Net een Bintang geproefd aan de bar in het zwembad. Proeft redelijk;) Het einde nadert..jammer.
Morgenvroeg vertrek ik alleen naar de haven om met een speedboot naar Gili Trawangan te varen. Daar pak ik een kleine boot naar Gili meno. Even een paar dagen rust en bezinning op een bounty eiland waar speciaal voor mij wentelfeefjes worden gemaakt. Reggea music op de gitaar waar ik het bekende vraagteken boven mijn hoofd hartelijk ga verwelkomen.

  • 07 Maart 2014 - 18:47

    JeZus:

    Gaaf Broertje X

  • 08 Maart 2014 - 22:27

    Rich:

    Kom nou maar weer snel terug,.. het heeft al lang genoeg geduurd,. en de zon schijnt trouwens ook al weer hier,..;-) m.a.w. we missen je. Ben benieuwd naar je verhalen. laterzzzzzzzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

"Vreemde wegen brachten me tot hier" ##blof.

Actief sinds 13 Sept. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 23922

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 09 September 2014

Uw bijdrage voor Sumba

22 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Van Jakarta naar Bali

05 November 2013 - 03 December 2013

Kleine Sunda eilanden

Landen bezocht: